lördag 29 februari 2020

Nådens år 2020

Efter veckans slut och börserna stängt så är portföljen ner i runda slängar 11%. Trist när man tittar på portföljvärdet men som utdelningsinvesterare är det enligt mig ett KPI som inte bör ligga längst fram på listan.

Känslan jag har är att det blir värre innan det svänger och blir bättre men jag vet såklart ingenting om framtiden precis som alla andra.

Jag köper på under tiden och denna vecka blev det mer av:
American Shipping comp
Ica

Nya i portföljen:
Northview apt REIT
Wärtsilä

Veckan som kommer blir det säkert påfyllning också även om DJ hämtade sig något igår vid stängning.

Det kommer en månadsuppdatering också vad tiden lider antingen i morgon eller senare i veckan. Men jag har hosta och en riktig man cold så energin är inte riktigt på topp. Och nä, det är inte Corona jag har ;-)

2 kommentarer:

  1. Tack för hjälpen med allt !! Jag lade till dig i min nyskapade länklista över Läsvärda bloggar.

    Man lär så länge man lever.

    SvaraRadera
  2. Roligt att det funkade. Ska kika in och titta på resultatet. Tack för länkningen och kom på att jag har ju ingen sån själv så det får bli nästa projekt att bygga.

    SvaraRadera

En sista uppdatering?

Har inte mäktat med nån månadsuppdatering och hittar inte motivationen att uppdaterat bloggen regelbundet. Blir sporadiska inlägg fram över ...